فروش فله خمیر خرما
۳
خمیر خرما

یکی از این فرآورده‌ها که طرفداران زیادی هم دارد، خمیر خرما است. در این مقاله در مورد چگونگی تهیه آن و فروش فله خمیر خرما میخوانیم. میوه درخت نخل یا همان خرما، یکی از لذیذترین و پرخاصیت‌ترین خوراکی‌هایی است که به آن دسترسی داریم. استفاده مداوم از محصول خرما قطعاً باعث دل‌زدگی خواهد شد. پس از خرما فرآورده‌های متفاوتی همچون کرم خرما، شیره خرما، قند مایع خرما تهیه می‌شود. ضمن تنوع بیشتر، بتوان از مزایا و خواص آن بهره‌مند شد.

خواص منحصر بفرد خرما

خرما فواید بسیاری مانند: کمک به تحرک روده، بهبود عملکرد مغز، تسهیل زایمان، کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های میکروبی دارد. یکی از خواص بسیار جالب خرما، قند طبیعی آن است. پس خرما و فرآورده‌های آن انتخاب اصلی افراد مبتلا به دیابت و افراد دارای رژیم‌های غذایی است.

همچنین با توجه به اینکه خرما منبع غنی از انواع ویتامین است، خواص بسیاری همچون کاهش احتمال ابتلا به شب کوری، کمک به هوشیاری، کاهش ریزش مو، بهبود پوست، تقویت دستگاه عصبی، تقویت سلامت استخوان‌ها، محافظت از کلیه و خاصیت ضدالتهابی را نیز دارا است.

چرا اضافه کردن خمیر خرما به لیست خریدتان توصیه می‌شود؟. به غیر از این خواص نیاز انسان به تنوع در محصول و همچنین سرعت استفاده از آن است.

ترکیب خمیر خرما

خمیر خرما، ترکیب نیمه جامدی حاصل از خرما است. برای تهیه آن معمولاً از مرغوب‌ترین خرماها در هر نوعی استفاده می‌شود. برای تهیه این فرآورده خرما، تولیدکنندگان باید پس از انتخاب بهترین نوع خرما، اول آن را خوب شستشو داده و ضدعفونی کنند و پس از این مرحله خرماها را هسته‌گیری می‌کنند. این مرحله در تولید انبوه با دستگاه انجام می‌شود و سپس با دستگاه‌های مخصوص چندین مرتبه آن را چرخ می‌کنند تا به صورت یکدست له شود. پس از آن خرماها بخار دهی می‌شود تا اگر احتمالاً آلودگی داشته باشد، از بین برود. در آخر نوبت به بسته‌بندی خمیر خرما در اوزان مختلف می‌شود.

این محصول بسیار خوش خوراک و دارای بافتی نرم و یکنواخت است. علاوه بر مصرف خانگی، مصارف صنعتی نیز دارد. مهم‌ترین آن استفاده در صنعت شیرینی سازی، پخت کیک و شکلات‌سازی، تولیدکننده بیسکوئیت و کلوچه و آشپزخانه‌های برای پخت حلوا است.

چرا از خمیر خرما استفاده کنیم؟

فروش فله خمیر خرما

برای فروش فله خمیر خرما، حفظ دمای آن در دمای 20 تا 26 درجه بسیار اهمیت دارد. این محصول فرآوری و تولید شده از خرما، هیچ مواد اضافی و نگه‌دارنده‌ای ندارد پس مهم است که پس از تهیه در دما و رطوبت مناسب نگهداری تا با کیفیت به دست مصرف‌کننده برسد.

بیشتر خاک جنوب کشورمان محل رشد درختان نخل است و برای این درختان بستر مناسبی دارد. بنابراین خرما به عنوان یکی از تولیدات اصلی کشور ایران محسوب می‌شود. طبیعی است که بخشی از این محصول برای تولید خمیر خرما مورد استفاده قرار گیرد. به همین دلیل تولیدکننده با توجه به خواص این محصول و فراوانی آن در کشور، ترجیح می‌دهد که روی تولید آن سرمایه‌گذاری ‌کند.

برای تهیه این محصول به منظور فروش فله از دستگاه‌های مختلفی همچون دستگاه تولید خمیر خرما، ماشین‌آلات هسته‌گیر خرما، ماشین‌آلات بسته‌بندی خرما، ماشین‌آلات خرما پاک‌کن، دستگاه تولید شیره خرما و دستگاه حبه کن خرما استفاده می‌شود. به کمک این دستگاه‌ها کار تولید این محصول را ساده می‌شود و  با صرف زمان و هزینه کمتر، محصول با کیفیت‌تری تهیه می‌شود.

اگر دنبال یک میان وعده مغذی باشید یا بخواهید از یک شیرین‌کننده طبیعی در شیرینی‌پزی استفاده کنید. باید بگوییم استفاده از خرما و فرآورده‌های آن یک انتخاب عالی است. یکی از بهترین فرآورده‌های خرما که می‌توانید به مدت طولانی در دمای مناسب نگهداری و استفاده کنید، خمیر خرما است.

فروش خمیر خرما دمباز

با خرید خمیر خرما، شما علاوه بر بهره‌مندی از خواص خرما، می‌توانید از آن در تهیه انواع کیک و دسر به عنوان شیرین‌کننده استفاده کنید. با مصرف آن به هیچ وجه نگران دیابت و یا کالری بالا نباشید. اگر قصد خرید خمیر خرما برای مصارف صنعتی را دارید باید از منابعی خرید کنید که فروش فله انجام می‌دهند تا خریدتان مقرون به صرفه باشد. شرکت دمباز آماده فروش خمیر خرما درجه یک است، کافیست با ما تماس بگیرید.

۳ دیدگاه

  1. […] با استفاده از خمیر خرما است را آموزش […]

  2. […] ما این دسر را با خمیر خرما آموزش دادیم اما […]

  3. […] از قبیل خمیر خرما و یا شیره خرما را […]

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0